Klacht: Slechte behandeling

op 19 juli 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 13 januari 2012 heb ik een bed besteld bij de Swiss Sense. Het bed zou pas rond koninginnedag geleverd kunnen worden. Erg lang maar goed….
Een aantal dagen voor aflevering ben ik gebeld dat er brand was geweest en dat de levering minimaal 8 weken langer duurt. Swiss gaf uit zich zelf €150 korting.
Ongeveer 8 weken later wederom gebeld door de Swiss dat er vertraging zat in de levering omdat er onderdelen misten. Het bed zou nu geleverd worden in week 28/29. Een week van te voren zouden we gebeld worden. Inmiddels €200korting.
Week 27 werd ik niet gebeld.
Week 28 op maandag voor de zekerheid zelf gebeld met de vraag hoe het er voor stond. De vrouw van de klantenservice gaf aan dat er nog geen datum bekend was maar ik zou absoluut deze week gebeld worden.
Op vrijdag nog steeds niet gebeld door de Swiss. Daarom zelf gebeld. Klantenservice gaf wederom aan dat er onderdelen misten. (inmiddels zijn we 6maanden verder)
Ik gaf aan dat ik er klaar mee was en dat ik een leidinggevende wilden spreken. Omdat ik aan het lijntje werd gehouden. Er werd mij gezegd dat er op dat moment niemand van de leiding er was maar dat ik maandag zou worden terug gebeld.
Maandag zelf maar gebeld in de ochtend omdat ik geen vertrouwen meer had in de terug bel service. Klantenservice gaf aan dat ik geen leidinggevende aan de lijn kon krijgen omdat dit niet gebruikelijk was…. Ik weer mijn verhaal uitgelegd en mevr van de klantenservice zou mij zo snel mogelijk terug bellen met de status van het bed.
Een uurtje later ben ik terug gebeld met de mededeling dat het hoofdbord nog niet geleverd kon worden. Wel kon mijn bed alvast geleverd worden.
Dit vond ik goed en ik werd doorverbonden met afdeling planning. Inmiddels zat ik op de €300 korting.
Na alles te hebben doorgenomen te hebben met de planning wist deze mij te vertellen dat ik geen €300 korting kreeg, maar dit waren kortings bonnen!
Dit was mij niet gezegd toen dit bedrag drie keer werdt verhoogd. Hier was elke keer spraken van korting.
Uiteraard kon planning hier niet aan doen en ik werd weer doorverbonden met klantenservice. Deze kreeg de planning niet te pakken maar ik zou zo spoedig mogelijk worden teruggebeld………
Nu is het ongeveer 26 uur later en…. Weer niet terug gebeld.

Mijn tip koop geen bed want je wordt gewoon schandalig behandeld… En dat is niet terecht voor een bed van een paar duizend euro!!!!!

Een duidelijke reden waarom alles op deze slechte manier moet lopen. Ik wil een vergoeding voor deze overlast. + De €300 moet zoals belooft van bet bed worden gehaald zonder dat ik weer moet terug moet bellen.

Reactie van de melder van de klacht Petersnik

5 jaren geleden - Ik ben redelijk tevreden met de oplossing. Ik vind het raar dat er opeens wel gelijk actie word ondernomen als ik een klacht op internet zet. Terwijl hiervoor in de afgelopen weken genoeg kansen voor waren geweest naar mijn mening. De beloofde 300 euro krijg ik niet. Na lang onderhandelen krijg ik nu 150 euro netto korting. De medewerker waarmee ik wel een goed gesprek had gehad wist mij te vertellen dat het bedrijf nooit korting geef en dat deze alleen werken met kortingsbonnen. Dit is nooit tegen mij gezegd. Tegen mij is bij elke verhoging gezegd dat er korting van af gaat en geen kortingsbonnen. Ik vind dat hun fout nu weer bij mij word neergelegd. Er is nu zo veel fout gegaan dat ik er behoorlijk klaar mee ben. En ik wil er van af zijn dus ik ben maar met tegenzin akkoord gegaan met maar 150 euro.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 20 juli 2012 om 14:32 geantwoord

Er is 19-7 contact met cliënt geweest en de melding is opgelost.

Webcare Swiss Sense

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Petersnik