Klacht: slechte afspraken

op 22 december 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn 2 jarig mobiel abonnement was afgelopen en mijn telefoon was defect dus op 23 okt. j.l. een ander abonnement met tel. besteld. De levering van de telefoon zou hooguit een week duren. Na een week geen telefoon en gebeld. Ik kreeg te horen dat hij bij de koerier lag en ik ,m ieder moment zou ontvangen. Een week later, 5 nov. weer gebeld, ik kreeg te horen dat het toestel niet meer leverbaar was. Ik kon anuleren of mischien een toestel nemen in de kleur wit. Ik vertelde dat ik erover zou nadenken, want ik was het gedoe een beetje zat. 8 nov.
Mij werd verteld dat men 25 euro als coulance zou verekenen vanwege de gemaakte belkosten en de problemen. Ik zat immers al weken zonder telefoon. Op 8 nov. heb ik de witte telefoon besteld en kreeg de toezegging dat deze het weekend of op z,n laatst de maandag geleverd zou worden. s,maadags geen telefoon, dinsdags geen telefoon en ik was het echt zat. Ik heb die avond iets geregeld door de telefoon van m,n zoon over te nemen, hij kocht een nieuwe. 14 nov. opgebeld en de hele boel geanuleerd, Het nieuwe toestel hoorde ik lag op een ander adres, opgehaald en teruggestuurd naar vodafone, weer kosten.
Onbegrijpelijk hoe met vaste klanten wordt omgesprongen.
Nog iets, in nov. is buiten de abonnementfaktuur nog een bedrag van m,n rekening gehaald en dit zonder een faktuur te leveren. Mag dit?

De coulance voor de gemaakte problemen betelen, ik heb immers wel een creditnota ontvangen.
Uitleg over ongevraagd/onvermeld een bedrag van m,n rekening halen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door adbas