Mijn Klacht:
Jarenlang komen we in deze zaak en ondervinden we dat de vakken heel slecht worden aangevuld. Sla, bier brood etc..
Laatst waren we zo boos toen we weer misgrepen dat we de reeds in onze kar liggende artikelen in de vakken hebben teruggelegd en naar een AH-filiaal in Uithoorn van Jos v.d. Berg zijn gereden,. Wat een verademing deze winkel.
Alle vakken keuring in ruime mate bijgevuld.Zelfs 2 dagen na de heropening een paar weken terug ontbraken in Mijdrecht artikelen.
Gewenste Oplossing:
Als de leiding eens bij Jos van de Berg in Uithoorn stage kan gaan lopen hoe een winkel moet worden georganiseerd en de klant in Mijdrecht niet meer zo vaak misgrijpt.
We zijn benieuwd of deze mail iets hier aan verandert.
Onze dank als het lukt.

