Klacht: Slechte aansluiting van IC Heerlen naar Arriva ri Venlo

op 27 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De IC uit Heerlen komt om 6 over aan op station Roermond en de stoptrein ri Venlo vertrekt om 5 over. Bij Veolia vertrok de stoptrein altijd om 6 over. Waarom passen jullie de dienstregeling aan om de aansluiting en dus klanttevredenheid te verslechteren?

Vertrek 1 minuut later uit Roermond, zodat de aansluiting vanuit Heerlen beter gaat.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 juni 2017 om 09:26 geantwoord

Beste SPJC,

Balen dat de aansluiting nu niet optimaal is. Wat betreft de dienstregeling proberen we met zoveel mogelijk wensen rekening te houden. Dit pakt voor sommigen positief uit en voor anderen helaas negatief. Ik heb je bericht in ieder geval intern doorgestuurd zodat dit meegenomen kan worden in de evaluatie.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door SPJC