Klacht: Slechte aansluiting bussen

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de nieuwe dienstregeling van de lijnen 99 305 en 605 is de aansluiting van beide lijnen op elkaar in uden er slechter op geworden.

In de ochtend is de bus van lijn 99 te laat in uden om de 605 naar eindhoven te halen. Hierdoor moeten ik en vele anderen een half uur eerder vertrekken om op tijd in eindhoven te zijn en is er alleen de optie om er om 8 uur of 9 uur te zijn. De aansluiting was eerst goed, maar nu niet meer.

Ook is er vaak 0 minuten overstaptijd voor de 99 en 305 in uden. Dus bij enige vertraging kun je een kwartier tot half uur wachten. Dit was eerst ook niet het geval, maar sinds de nieuwe regeling wel.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat jullie hier naar kijken en eventueel de aansluiting met wellicht verbeteren. Een paar minuten overstaptijd meer en de zekerheid de 605 van 7:49 te kunnen halen met de 305 zouden voor velen het reizen fijner maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 06:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste TijmenvG,

Jammer om te lezen dat je vaak de overstap niet redt. Ik adviseer je dit bij de chauffeur te melden, zodat hij de volgende rit kan oproepen en vragen even te wachten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door TijmenvG