Klacht: Slecht werken bandje van de Gearfit2 activety tracker

op 26 september 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Bij het sporten en soms ook gewoon schiet het bandje gemakkelijk los.
Door de mediamarkt Utrecht doorverwezen naar de service dienst van Samsung. Via messenger meerdere malen contact gehad mede service. Een aantal malen doorverwezen naar servicepunten in utrecht en amsterdam. Telkens verkeerde adviezen omdat ze daar niets voor mij konden betekenen. Ik wilde het product omruilen voor een duurder product met een beter bandje maar dat wilde men niet doen. Veel tijd gestoken in het bezoeken van de servicepunten zonder enig resultaat. Op geen enkele manier is er een alternatief geboden of compensatie. Er is een dossier aangemaakt onder nummer; 2813070437.

Omruilen voor duurder product met compensatie voor tijd in verkeerde adviezen die men had kunnen weten.
Ik heb een filmpje van het gebruik bandje maar als ik dat probeer up te laden loopt de site vast. indien nodig kan ik dit apart verzenden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noypicasso