Klacht: Slecht voorgelicht

op 18 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben naar Vodafoonwinkel in Rechterstraat geweest.
Vragen over een nieuw abonnement.
Werd erg ongeduldig geholpen, uit eindelijk wilde ik niet over mijn gevraagde bedrag van 50,00 euro heen!
Ben weg gegaan met een iphone 6 (er is niet gevraagd verteld dat er meer kleuren waren.

Thuis zat ik met vragen over de Iphone en mijn contract.
Toen ben ik weer naar de winkel gegaan.
Door iemand anders geholpen, deze persoon gaf mij het gevoel of dat ik wel heel stom was!
Dat ik bepaalde dingen niet snapte!
Ben echt met rot gevoel weg gegaan!
Ik ben echt al heel veel jaren klant!
En vraag altijd advies via de winkel en niet per telefoon, omdat ik dat zo prettig vond!
Maar heb nu echt een kater!
Voel me er een beetje ingeluisd
En ik kreeg een sms over me tevredenheid hoe ik geholpen ben , maar dat openen lukte ook niet!
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
vriendelijke groet Jacobien Sol.

Gewenste Oplossing:

Ik heb mijn contract al getekend, en heb de kleur van de telefoon al , en mijn vragen ga ik wel oplossen met mensen uit mijn omgeving.
Misschien dat jullie eens als klant de winkel in moeten gaan , en net doen als of je niets weet!
En een contract voor 50,00 euro per maand toch behoorlijk veel geld is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JLM Sol