Klacht: Slecht slechter slechtst

op 22 februari 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Opstapeling van fouten en Swiss Sense reageert niet meer op mailtjes! In plaats van op zoek te gaan naar een oplossing (wat de klantenservice bij de eerste fout nog wel deed) reageren ze nu niet eens meer.
Swiss Sense – Hoogwaardige kwaliteit: waar, hoe????? Ik vind het echt ronduit schandalig. Verkeerde voorlichting in de winkel qua levertijd, vervolgens te laat geleverd, vervolgens fout geleverd, dan niet te geloven, maar nog eens fout geleverd…. Ik ben benieuwd wanneer wij onze complete levering in huis gaan hebben.
Voor ons eens en nooit meer!!! En dus ook niemand niet meer in onze omgeving, want wij gaan het zeker niet maar aanbevelen!!

Wanneer ze met een reële vergoeding komen voor alles wat er tot nu toe mis is gegaan!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie manders