Klacht: Slecht service

op 25 augustus 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Op 16-08-2017 vertrokken we van Amsterdam naar Antalya. Toen we aan kwamen werden we met de bus opgehaald en naar hotel gebracht. De bus was heel warm, de airco had airco maar de buschauffeur zei achter is het heel koud ik zit het uit. Maar voor was heel warm. Toen we aankwamen op hotel Sifalar kon de receptie amper Engels dus was heel moeilijk voor ons. Kamers waren niet heel geweldig. Dekens waren vies met bloed. Was echt oudje kamer. Op de papier staat euro per dag dus wij dachten 2×8=16 euro maar het bleek 2 euro per persoon per nacht dus 2×5=10×8=80 euro 80-16=64 euro meer betaald. Dat hadden we betaald maar WIFI was heel slecht als wij naar receptie toe gaan zeiden ze ja kunnen we niks aandoen. Wacht maar tot die doet. Maar hij bleef slecht. Receptie zegt niet eens gedag. Sunweb zei ja er is ook een avond dus dans maar dat is er ook niet. We wilde meer ruimbagage voor terug vlucht dus heb ik met reisleiding in Alanya overlegd ze ondervraagt mij waarom wil je dat bij ons doen. Ze zegt, doe maar zelf bij Transavia. Dus ik dacht als ze als ze hele tijd onder gaat vragen kom ik nooit aan ruimbagage heb ik zelf maar gedaan. Bij de terug vlucht moest 14:45 de bus komen hij kwam 0:45 minuten te laat. En we kwamen om 18:15 aan op luchthaven Antalya en onze vlucht vertrekt om 19:30. Het was heel druk op luchthaven eerste keer controle, daarna inchecken, tassen controle en ten slotte paspoort in 1:15 Perfect ze zeggen aanwezig 03:00 van te voren. In de bus heeft de reisleiding gezegd dat ze meekomt naar de incheck balie ze kwam niet en dat de chauffeer mee helpt met de bagage nou allebei hebben ze niet gedaan. Voor ons was het stressen we wilde op de luchthaven winkelen konden we niet dat slaat nergens op. Dus slechte reis.

Hotel Sifalar
Boeking op naam de Heer Trezia

Gewenste Oplossing:

Als ik bedrag krijg van Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 maanden geleden - Beste mevrouw Trezia, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de collega's van Customer Support. Zij handelen uw klacht verder af. Binnen 4 weken sturen zij u een ontvangstbevestiging/reactie. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 13 september 2017 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Trezia,

Mijn collega van de afdeling Customer Support heeft u geprobeerd te bellen helaas zonder succes. Hierdoor heeft zij een reactie per mail verstuurd.

Excuses dat de transferbus niet aan uw verwachting heeft voldaan. Zij heeft ook een toelichting gegeven over de bagage, dit kan alleen aangepast worden via Transavia. Customer Support heeft gevraagd of u een specificatie heeft, waarop beschreven staat wat u per persoon voor de airco heeft betaald. Ook vinden zij het erg vervelend dat het appartement niet aan uw verwachting heeft voldaan. Zodra zij een specificatie hebben kunnen zij kijken naar een vergoeding.

Met vriendelijke groet,
Team Webcare Sunweb

Heeft op 13 september 2017 om 17:33 geantwoord

Ik had gebeld. Ze was boos zegt ze ik ga niet in duscucie. Had je maar voorwaarden moet lezen. En ze bleef bij haar standpunt NOOIT BIJ SUNWEB

Alle klachten die gemeld zijn door Souror