Klacht: Slecht retourbeleid

op 22 augustus 2018 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vindt de service wbt retourneren slecht. Mijn man heeft een horloge kado gekregen van jullie zaak, maar dit moet terug. We ‘mogen’ dit zelf niet regelen volgens de mevrouw aan de telefoon, ik moet daarvoor mijn zwager vragen om te bellen terwijl hij het druk genoeg heeft en wel wat anders aan zn hoofd heeft door zijn ziekte. En dat terwijl ik het ordernummer en de andere gegevens bij de hand had! Slechte service!! Dit is dus het grootste nadeel van dat online bestellen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het horloge zonder verder gedoe terug kan sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 september 2018 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wilma,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl.

Vanwege de nieuwe privacywetgeving welke eerder dit jaar van kracht werd zijn wij helaas genoodzaakt om op deze manier te werken. Alleen de persoon die de aankoop heeft geplaatst kan een retour aanmaken. Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door wilma1974