Klacht: slecht reiservaring

op 10 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

om 10-07-2016 om 18:39 nam ik bus 72. toen ik de bus instapte was de chauffeur gemeen tegen mij en familieleden. we hadden een dagkaart bij ons die voor ons niet zeer duidelijk dus heeft hij de centrale gebeld tijdens het rijden . tijdens het rijden is hij een rood stoplicht voor bij gereden en heeft bijna een oude dame aangereden het scheelde maar een beetje. hij heeft toen mij en mijn familieleden uit woede de bus uitgestuurd terwijl mijn moeder een kaartje wou kopen en ons de schuldgegeven. hij is niet eens gestopt om te vragen of het goed gaat met die vrouw. de laatste paar letters van het kentekennummer waren bb-j-b ik weet niet helemaal zeker

ik hoop dat die man krijgt wat hij moet krijgen hij heeft bijna het leven van een vrouw genomen. en ik geen aangifte hoef te doen of wel ?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 10 juli 2016 om 21:28 geantwoord

Beste Odete,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik zie dat er intern ook al een melding is gemaakt van het voorval in de bus. Ook van het feit dat de chauffeur door rood is gereden en hierbij bijna een fietser aanreed is bekend. Hiervoor excuses. Er zal alsnog hoor en wederhoor worden toegepast bij de chauffeur.

^YZ
Webcareteam Arriva