Klacht: Slecht Nederlands sprekende medewerker

op 11 augustus 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde omdat ik een vraag had of mijn whirlpool wasmachine een waterstop beveiliging heeft. De medewerker die ik aan de lijn had sprak zo slecht Nederlands dat ik hem niet begreep en dat ik merkte dat hij mijn vraag ook niet begreep. Uiteindelijk hem maar vriendelijk bedankt en opgehangen zonder dat mijn vraag beantwoord is.

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord op mijn vraag krijg en iemand mijn vraag begrijpt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris207