Klacht: Slecht montuur

op 24 juli 2017 over Ray-Ban in de categorie Opticïens en brillen

Onderstaand een e-mail welke ik al eerder geschreven had maar waar ik me niet gehoord en niet serieus behandeld heb gevoeld. Wanneer zo’n groot bedrijf als Ray-Ban klachten krijgt kan er toch zeker iets aan gedaan worden…
E-mail:

Geachte heer, mevrouw,

Al jaren ben ik een groot fan en gebruiker van Ray-Ban zonnebrillen. Nu dacht ik bij aanschaf van een gewone bril, ik neem een Ray-ban montuur want die zijn zo fijn en kwalitatief.
Helaas, niet dus…

Juni 2016 heb ik een Ray-Ban brilmontuur uitgekozen bij een gerenommeerde opticien (Maya Pijpers optiek, te Tilburg). Inclusief glazen toch ruim 600 euro. Al snel kon ik de pootjes van mijn bril niet meer inklappen en hing deze er los bij. Deze is een paar keer afgesteld maar heeft niet mogen baten, kort erna niet meer te repareren en ik heb een nieuw montuur gehad medio september 2016. Ik heb vervolgens de bril met uiterste zorg en voorzichtigheid behandeld. Nu een paar maanden later weer precies hetzelfde probleem. Het valt me zwaar tegen van een Ray-Ban montuur, ik had kwaliteit en duurzaamheid verwacht die normaal te gebruiken is. Ik hoop dan ook op een gepaste beslissing vanuit u, Ray-Ban.

Het betreffende montuur is model 7017, kleur 5552, maat 54-17/145.
Zoals gezegd was de bril inclusief glazen ruim € 600, – Deze glazen zijn niet meer te gebruiken in een ander montuur omdat hier ook een leesgedeelte in zit. Weer een zelfde montuur heb ik geen vertrouwen in!

Nogmaals, ik hoop op een passende oplossing!

In afwachting van uw reactie,

Wanneer Ray-Bay met een financiële tegemoetkoming komt en dan bedoel ik niet alleen het montuur. De bril is vervelend en steeds snel kapot. Ik wil een compleet andere bril !

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Brokken