Klacht: slecht internet, regelmatig storingen met tv (tv-ontvanger)

746298 op 15 maart 2018 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zo klaar mee dat het draadloos internet zo slecht werkt. en ook steeds meer storingen met tv-ontvanger.

Gewenste Oplossing:

als het opgelost wordt, misschien zou het netjes zijn om het een keer door een monteur gratis op te lossen (wat de meeste providers doen) en na al die jaren dat het slecht werkt gewoon eens een goede tv-ontvanger geven met als pleister op de wonden ook een gratis tv ontvanger extra ( voor de ellende :( )

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 jaren geleden - Geachte heer Van Houten, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb u zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb uw voicemail ingesproken, wij zullen het op een later moment opnieuw proberen. Vertrouwende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

4 jaren geleden - Ik heb u zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Kunt u ons aangeven wanneer wij u telefonisch kunnen bereiken om de klacht met u te bespreken. Mochten wij aankomende dinsdag nog niets vernomen hebben van u, zullen wij de klacht sluiten. Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Mylène Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Mij telefoon was uitgevallen.. ben nu weer bereikbaar

Bericht van Caiway

4 jaren geleden - Geachte heer van Houten, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en besloten om na de aanhoudende problemen, uw tv ontvanger om te ruilen. Wij hopen uiteraard dat daarmee de problemen zijn verholpen. Wij hebben voor de router stappenplannen toegestuurd zodat u kunt testen of het wijzigen van het wifi kanalen en het nagaan van de meest recente software update uw problemen kunnen verhelpen. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseren wij u om contact op te nemen met de fabrikant of verkoper van de router. Wij ontvangen graag een reactie op deze klacht als u de stappen heeft kunnen uitvoeren en de andere ontvanger heeft kunnen testen. Wij horen graag of dat de problemen oplost. Wij zullen de klacht nog even open laten staan zodat we de uitkomst in de gaten kunnen houden. Indien nodig zullen wij opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

4 jaren geleden - Geachte heer van Houten, Na aanleiding van de bezorging vandaag van de nieuwe Entone zijn wij erg benieuwd of uw problemen hiermee verholpen zijn. Ook vroegen wij ons af of het gelukt is om de problemen met de router op te kunnen lossen Graag vernemen wij van u. Met vriendelijke groet, Mylène Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

4 jaren geleden - Geachte heer van Houten, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en heeft u aangegeven dat uw problemen met de Entone zijn verholpen. Dat is fijn om te horen! Wij begrepen dat het nog niet is gelukt om de instellingen in uw router aan te passen. Zoals gemeld zien wij een ander apparaat dan uw router terug in het systeem. Wij adviseren u om een fabrieksreset van uw router uit te voeren. Eventuele aanpassingen aan bijvoorbeeld de netwerknaam kunt u daarna uiteraard weer wijzigen. Wij hebben u een e-mail uitgevoerd om deze stappen door te kunnen nemen. Wij horen het graag van u als dit gelukt is. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

4 jaren geleden - Geachte heer van Houten, Zojuist heb ik geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Is het in de tussentijd gelukt om de doorgegeven stappen uit te voeren Vanuit het modem lijkt de verbinding nu goed te zijn. In plaats van het andere apparaat dat te zien was, zie ik nu de TP Link router. Ervaart u nog problemen met de verbinding Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste Jeanine, Ik werd gebeld door een anoniem nummer, anonieme nummers kan ik helaas niet altijd opnemen. Het is mijn deels gelukt, alleen is de WiFi verbinding nu nog slechter. Mvg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 10 april 2018 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Houten,

Bedankt voor het telefoongesprek wat wij met elkaar hebben gevoerd. Hieruit is gekomen dat er voor het probleem met het internet in huis, nog nagelopen kan worden of de nieuwere firmware het probleem kan oplossen. Dit samen met het wijzigen van het Wi-Fi kanaal. Dit kan ingesteld worden op kanaal 1, 6 of 11. Als dit beide niet werkt heb ik u geadviseerd om een sterkere router te plaatsen. Mijn tip is dan om een Asus AC-RT68U aan te schaffen, omdat deze goede prestaties leveren.

Ook hebben wij elkaar gesproken over het gat in de grond waar het glasvezelsignaal bij u binnen komt. Wij hebben u gevraagd hiervan een foto te versturen naar [email protected] Wij gaan dan voor u na wat we kunnen doen om dit op te lossen. Ook kunt u eventueel aanvullende vragen daar stellen. Wij zullen de klacht op dit kanaal sluiten en verder direct met u het contact onderhouden.

Met vriendelijke groet,

Mylène
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door