Klacht: Slecht internet

op 10 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

We zijn al een half jaar bezig om fatsoenlijk internet te krijgen. Tot op de dag van vandaag valt het internet geregeld weg. Vandaag weer contact opgenomen krijg ik te horen dat ik er een booster tussen moet zetten. Mike was ook niet echt bereid mee te denken of er moest weer (lees de derde binnen een maand) monteur komen met alle risico’s van dien dat hij niets kan vinden in hun fout en dat ik €50 moet betalen. Of ik moest een booster aanschaffen niet op hun kosten. Beloofd ziggo niet overal in huis internet?
Ik zit naast de router en mijn WiFi valt regelmatig uit.

Als ik fatsoenlijk internet en WiFi heb. En deze maand geen internet hoef te betalen. Aangezien ik al een half jaar voor iets betaal wat maar voor de helft werkt. Tevens bepaald Ziggo niet wanneer de chat stopt. Dat deed Mike wel zonder oplossing. Ik wil zwart op wit dat ik geen €50 kwijt ben als de monteur niets kan vinden. Ik ben nl. Al 2dagen verlof kwijt door de beide monteurs. Waarbij de eerste het nog verkeerd had aangesloten. Los het op en snel ander ga ik verder kijken of ik van het afgelopen jaar nog mijn geld kan terughalen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hettykuijsters