Klacht: Slecht hotel

op 23 augustus 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

De kamer was prima, helaas niet helemaal schoon. Wel goede bedden. Dat is ook het enige, sanitaire was ook niet echt geweldig.
Ligging was prima. Aan het strand. Je kan helaas amper relaxed liggen want er is een klein stukje strand waar je niet hoeft te betalen. De rest van de plekken mocht je gewoon betalen.

2 km verderop lag je heerlijk rustig. Het eten was echt echt echt heel erg slecht. 10 dagen lauw/koud eten gehad. Onvriendelijk personeel. Als je eten ging halen met zn tweeën was zo je plek weg. Nooit konden we samen. Elke keer de magnetron gebruikt. Soms was het eten niet eens gaar. Bij het ontbijt vaak oud brood . Paar keer bedoeven fruit gebad.

Het enige wat redelijk was waren de coctails. Er waren in het zwembad ook altijd meer handdoeken dan personen. Iedereen reseveerd bedjes en je ziet ze de gehele dag niet. Erg veel asociala bezoekers. Ook als je naar het strand liep via de trap van het hotel was daar ook de rioolput die altijd openstond , die rook je al ookal als je op je balkon zatz. Receptie personeel sprak amper engels. Helaas werd er niks gedaan net onze klachten over het eten en personeel. Het enige positieve waren de hotdogs en pizza’s. Wat tevens ook het uitslaap ontbijt was.

Jammer van het slechte hotel. Prima vakantie gehad buiten het hotel maar dit gaan wij echt nooit meer doen en nooit meer heen.
Die 4 sterren zijn gekocht op Aliexpress denk ik want dit verdiend echt maar 1,5 ster.

Allemaal leuk en aardig. Dit een paar keer gemeld bij de reisleiding. Was een aardig meisje maar was drukker met het verkopen van tickets van feesten aan ons in sunnybeach dan dat ze iets deed met de klachten.

Zelfs ziek geweest van het eten. Dit weer gemeld bij de reisleiding en weer werd er niks gedaan.

Jammer sunweb voor een slecht en prijzig hotel.

dat je wel vriendelijk te woord word gestaan maar dat er verder niks mee word gedaan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

8 maanden geleden - Beste Lisa, Bedankt voor je bericht. Wij nemen jouw klacht graag in behandeling zodat wij je een inhoudelijke reactie kunnen geven hierop. Zou jij zo vriendelijk willen zijn om je boekingsnummer nog even door te geven? Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Bericht van SunWeb

SunWeb

Heeft op 14 september 2017 om 17:59 geantwoord

Beste Lisa,

Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie van je gehad. Hierdoor kunnen wij jouw klacht niet in behandeling nemen en jou van een inhoudelijke reactie voorzien. Mocht je je ervaringen nog door willen geven dan kan dit per mail naar customersupport@sunweb.nl. Dit kan tot uiterlijk 1 maand na thuiskomst worden gedaan. Ik heb jouw klacht hierbij afgesloten.

Team webcare Sunweb

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door liessoex