Klacht: Slecht!!! Het woord “service” achter “slechte” verdient whirlpool niet eens!

op 02 augustus 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Waar zal ik beginnen. M’n verhaal al gedaan op quasa en kieskeurig onder Grando keukens Hoogvliet, vandaag geplaatst (dus mocht u interesse hebben in m’n verhaal…..). Echter, ik wil op elke site waar dan ook mogelijke potentiele kopers van Whirlpool/Bauknecht waarschuwen om geen producten te kopen van dit merk (Bauknecht is hetzelfde als Whirlpool!) Zeer slechte kwaliteit apparatuur en nog slechtere service (callcenter schijnt btw in Hongarije gevestigd te zijn. Lekker goedkoop natuurlijk. Jammer dat de service meteen ook wat kanslozer is). Er wordt niet gereageerd op mijn klachten. Zelfs de zogenaamde leidinggevende of whatever ze is ‘Anita Bos’, emailadres te weten anita_bos@whirlpool.nl (wel in Nederland!), heeft niet de moeite genomen om te reageren op mijn klacht/vragen. Zelfs niet na twee herinneringsmails. Ik schrijf bewust haar naam hier op, omdat het haar blijkbaar toch niet deert. Helaas voor mij en geluk voor haar zijn haar linkedin- of facebookgegevens niet te vinden! Verstandig om te doen Anita! Wel kom ik haar naam tegen op klachtensites! Ga een training service-en klantgerichtheid volgen!
Ik loop dus met mijn klacht op tegen een grote hoge dikke stenen muur. Maar naast mij nog veel en veel meer mensen blijkt na een googlerondje. T is dat ik beter weet, maar anders zou ik denken dat het een oplichtersbende is met hun manier van negeren of reageren.

Hoe dan ook, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Kies niet voor dit merk. Betaal wat meer voor een merk. 1 voor de kwaliteit en 2 voor de service (hoe dat van merken als Miele of Siemens is, weet ik natuurlijk niet en over ieder bedrijf zullen altijd wel klachten zijn, maar Whirlpool spant de kroon).
Het feit dat u dit leest, betekent al dat u onderzoek aan t doen bent waar wel of geen product te kopen. Verstandig.

Als Anita Bos me haar service-en klantgerichtheidcertificaat kan tonen (en als ze dat kan dan weet ik zeker dat ze deze gekocht heeft en niet zelf heeft verdiend!) of ontslag neemt bij Whirlpool of nog mooier 'dat ze ontslagen wordt'.

Voor de rest verwacht ik helemaal niks meer vanuit hen voor wat betreft mijn klacht. Ik hoop dat de keukenboer waar ik de keuken destijds gekocht heb nog iets kan betekenen hierin

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Reactie van de melder van de klacht Antiwhirlpool

2 maanden geleden - Hier nog een mooie aanvulling en ter ondersteuning op mijn klacht over de "service". Ben nog even gaan zoeken naar informatie over het callcenter in Hongarije. En zie hier t resultaat: http://www.indeed.com/cmp/Whirlpool/reviews?fcountry=ALL&fjobtitle=Call+Center+Representative Pak er wat te eten en te drinken bij, en besef of dat t met de service niet meer goed komt of wees blij dat u dit gelezen heeft voordat er overgegaan is tot de aanschaf van producten van dit merk. Het is een beoordelingssite door (oud) medewerkers van t center. Sommigen hadden t er erg naar hun zin i.v.m. een gameroom en fijne kantines! Een ander begreep beter wat ze er deed en kon zich niet meer vinden in het feit hoe zij in haar ogen ten onrechte klanten moest afwimpelen....

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antiwhirlpool