Klacht: Slecht grondpersoneel Alitalia Rome Fiumicino

op 18 oktober 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

We boekten bij KLM een vlucht van Amsterdam naar Rome en terug. Dan verwacht je een goede service. Niets bleek minder waar, want we vlogen niet met de KLM zelf maar met KLM partner Alitalia. Dat is helaas minder waar voor je geld. Bij het inchecken in Rome voor de terugvlucht op 14 oktober werden wij en ook andere passagiers ronduit onvriendelijk behandeld. Eerst liet men ons een flink tijdje wachten terwijl men aan het socializen was, daarna gaf men onjuiste informatie die veel ongemak veroorzaakte en vervolgens werden we vrij arrogant en onbeleefd toegesproken. We hadden vooral te doen met Aziatische medepassagiers die hiervan de dupe werden, Wij vroegen ons af of een reis boeken bij de KLM nog wenselijk is als dat betekent dat je het serviceniveau van Alitalia krijgt. De grondstewardessen van partner Alitalia hadden er duidelijk weinig zin in die dag. De klant kreeg zo geen waar voor zijn geld.
Overigens nog een puntje: in het Alitalia vliegtuig van Rome naar Amsterdam, was het Engels amper te verstaan. een bandje met een Nederlandse tekst zou al helpen, kleine moeite lijkt ons.
Met dank voor uw aandacht voor deze zaak en vriendelijke groet,
Joop van der Schee.

Wanneer het grondpersoneel van Alitalia als partner van KLM net zo beleefd en attent reageert als het grondpersoneel van KLM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoopvanderSchee