Klacht: Slecht geregeld

op 19 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ivm werkzaamheden,reden er gisteren en vandaag geen treinen van winschoten naar groningen,maar wel bussen,volgens ov reisinfo en posters.
Ik heb een uur staan wachten,ik heb drie chauffeurs gevraagd waar ik moest staan voor de bus naar Groningen om 20.39.
Om 20.42 kwam er een bus aan,die me vervolgens vertelde dat de bus naar Groningen net weg was.ik stond aan de verkeerde kant,maar ik heb op geen enkele bus gezien,dat hij naar Groningen ging.
Ik vind het zeer slecht aangegeven en onduidelijk.
Oh ja,ik kon via delfzijl ook,maar moest dan dubbel betalen,dat geld had ik niet.
Schandalig dat je meer moet betalen,vanwege werkzaamheden.sorry ik moest het kwijt

Duidelijke noodhaltes en duidelijk zichtbaar op bussen,waar ze heen rijden

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juni 2016 om 13:54 geantwoord

Beste Theresa,

Het klopt dat er gisteren en vandaag geen treinen tussen Winschoten en Groningen rijden. In plaats van treinen rijden er treinvervangende bussen. Op de website is er een dienstregeling van de bussen geplaatst: https://www2.arriva.nl/uw-reis-plannen/geplande-werkzaamheden/werkzaamheden-groningen/.

Het is jammer om te lezen dat je gisteren hebt ervaren dat het rommelig en onduidelijk was. De treinvervangende bussen vertrekken altijd vanaf de voorzijde van het station. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat jouw bevindingen mee worden genomen ter evaluatie. Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering wanneer er bussen rijden in plaats van treinen vanwege werkzaamheden. Excuses voor het ervaren ongemak en de verwarring!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Theresa komies