Klacht: Slecht geïnformeerd/Duurt allemaal veel te lang

op 08 juni 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik een claim ingediend die uiteindelijk werd goedgekeurd, dit ging allemaal redelijk vlot en mijn toestel werd al gauw (6 juni) opgehaald door de koerier. Tot zover ging alles nog naar wens.

Een dag later kreeg ik een mail met daarin dat ik een vervangend toestel kon krijgen, echter was het model waar het om ging (iPhone 7 Plus, Zwart, 128GB) niet op voorraad, dus kon ik óf wachten, óf een andere kleur van hetzelfde model krijgen indien deze op voorraad was. Ik koos ervoor een andere kleur te nemen omdat ik zo snel mogelijk voor mijn bedrijf een telefoon ter beschikking moest hebben. Dezelfde dag al kon ik een afspraak maken voor het leveren van dat toestel.

Een dag later – 8 juni, zag ik op de Track & Trace pagina dat de order gesorteerd was en dat mijn nieuwe toestel tussen 08:15 en 11:15 geleverd zou worden.

Om 10:16 kreeg ik een voicemail met daarin de mededeling dat de pinautomaat van de koerier defect was, met de vraag of ik het contant kon betalen. Ik belde z.s.m. terug om aan te geven dat ik het geen probleem vond om het contant te betalen en kreeg te horen dat de koerier dan elk moment zou kunnen arriveren.

Toen het na 12-en was, keek ik weer op de Track & Trace pagina en zag dat de levering mislukt was. Toen ik naar beneden scrollde stond er dat het om een sorteerfout ging en dat mijn toestel niet bij de koerier was. Tot op heden heb ik geen idee waar het toestel momenteel is en hoelang het nog duurt voordat ik hem krijg.

De klantenservicetelefoniste geeft aan dat het i.v.m. hemelvaartsdag (dat was bijna twee weken geleden?) erg druk is en dat er een hoop fout is gegaan. Ik zit nu (waarschijnlijk) tot minimaal volgende week maandag zonder toestel.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik alsnog mijn toestel zo snel mogelijk willen ontvangen, aangezien ik hem nodig heb voor mijn bedrijf.

Als ik wat advies kan geven aan het bedrijf, raad ik aan:
- dat voordat het toestel wordt opgehaald en het betreffende model niet op voorraad is, de klant hier VAN TEVOREN over in te lichten.
- dat als er problemen zijn met het leveren, of het erg druk is, dit ook VAN TEVOREN aan te geven.
- te overwegen leentoestellen aan te bieden.

Dit allemaal om dergelijke situaties te voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 13 juli 2017 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer vd Hoeven,

Allereerst onze excuses voor de verlate reactie, we hebben geen bericht van uw klacht gekregen. We hebben het een en ander voor u uitgezocht en zien dat er inderdaad sprake was van een sorteerfout. Ten tijde van Hemelvaartsdag heeft Dynalogic het ontzettend druk gehad met een lange nasleep. Hierdoor heeft u langer moeten wachten dan normaal, onze oprechte excuses hiervoor! Gelukkig was het snel in orde en heeft u op 10-06-2017 alsnog uw vervangende toestel ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door potsbaker