Klacht: slecht geïnformeerd

op 05 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Overgestapt naar Samsung. maar helemaal niet tevreden.. niet over de mobiel als over de klant vriendelijkheid van samsung..
probleem kunt u lezen in de foto’s. mijn mobiel ligt nu bij de reparatie service..
ter info:
ik moet om mijn mobiel te laten maken 388 euro betalen. wat ik echt niet ga doen heb die mobiel net gekocht.. en vind hem geen 1000 euro waard.. ook op de reclame lijkt de mobiel heel stek en niet kapot te krijgen apparaat. als die dan vervolgens de 2 de dag dat ik hem heb al kapot gaat is niet echt goed… als ik dan in het vervolg via messenger zulke reacties krijg hebben ze me toch boos gekregen! wat zelden gebeurt..
naast schade aan het scherm heeft de mobiel ook beperkingen in werking

Gewenste Oplossing:

als ze de reparatie toch zullen vergoeden! en als dat een probleem is in ieder geval die 50 euro om mijn mobiel weer terug te krijgen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iver