Klacht: slecht functionerende afdeling “collections”

op 12 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 20 september 2017 maak in pakket aan om te versturen via UPS. Debetaling met de creditkaart lukte niet en ik heb vervolgens via Adyen betaald. Op 8 november krijg ik een maning om de openstaande rekening te betalen. Ik probeer telefonisch in kontakt te komen hetgeen een hopeloze onderneming is want na ruim 10 minuten in de wacht te hangen heb ik dat maar opgegeven aangezien ik met mijn mobiele (prepaid) telefoon tegen 21ct per minuut aan het bellen was. Heb vervolgens via de klantenservice geprobeerd en krijg op 20 november een reactie per mail met het verzoek om per ommegaande een betalingsbewijs te sturen hetgeen ik ook prompt die dag heb gedaan.
Op 8 december krijg ik echter een herinnering dat de betaling nog steeds open staat.

Dat de afdeling Collections mijn betaling fatsoenlijk verwerkt en stopt met het versturen van maningen en herinneringen. Bovendien verwacht ik dat ze me de 2,10 euro aan belkosten vergoeden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Kunt u aangeven waar u het " betalings bewijs " naartoe gestuurd hebt ? Hiermee kunnen wij verder uitzoeken wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht JVDWE

1 maand geleden - Het betalingsbewijs is gestuurd naar Wim H. bij "custsvcnlnl@ups.com"

UPS

Heeft op 13 december 2017 om 12:13 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. Onze facturatie afdeling is momenteel aan het uitzoeken wat er precies aan de hand is en is de betaling aan het natrekken.

De door u ontvangen invoice staat op HOLD en hier zult u geen reminders meer over ontvangen. Onze facturatie afdeling zal u verder informeren.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door JVDWE