Klacht: slecht dekkende verf.

op 18 oktober 2015 over Flexa in de categorie Producten

Onlangs hebben wij de flat met en voor onze zoon geschilderd.Dat wil zeggen alle deuren, kozijnen met Flexa hoogglans strak in de lak wit en muren met Flexa powerdek.We zijn teleurgesteld over het gebruik.De lak “loopt”slecht, dekt slecht.De saus doet niet wat hij beloofd.Dekte over een witte muur pas na twee keer.
We dachten een kwalitatief goede, en relatief dure verf te hebben gekocht, maar komen nu een beetje van een koude (dure)kermis thuis.

Compensatie zou fijn zijn, maar is niet mijn doel.
Met vriendelijke groet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw, mijnheer, Vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan met ons product Flexa Powerdek Muurverf en Strak in de Lak. Om u gericht verder te helpen wil ik u vragen om uw klacht inclusief adresgegevens bij ons te melden via: Edwin.vanLeeuwen@akzoNobel.com Ik neem vervolgens contact met u op. Met vriendelijke groet, Edwin van Leeuwen Technsich adviseur AkzoNobel Decorative Coatings BV.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door trudystelwagen@gmail.com