Klacht: Slecht bereikbaar via telefoon, mail en facebook Mesenger

op 26 mei 2021 over Disneyland Parijs in de categorie Attractiepark

Ik heb 3 weken geleden gemaild en via Facebook Mesenger met vragen over mondkapjes, reserveren enz en nog steeds niks gehoord.

Gisteren proberen te bellen, 1,5 uur in de wacht met muziekje en nog geen medewerker aan de lijn, vandaag weer 30 min , ik dacht dit heeft geen zin.

De kwaliteit met contact is echt zeer slecht, als je 3 weken terug mailt en een mesenger bericht stuur en paar keer probeert te bellen en geen gwhoor krijgt vind ik dit echt schandalig.

Zorg voor meer mensen die mails, facebook mesenger en cal medewerker zodat je na max 15 min iemand aan de lijn krijgt.

Ik wil gebruik maken van mijn magic plus abonnement nog, maar zolang je nergens terecht kan of gehoor krijgt dan is dat best iritant.

Disney doe hier wat aan, want zo kun je niet met je klanten omgaan op deze manier.

Ben pas tevreden als je binnen 48 uur via mail of mesenger andwoord krijg en binnen 15 min een medewerker aan de telefoon krijgt als he belt naar de klantenservice van Disneyland parijs.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Disneyland Parijs

Reactie van de melder van de klacht Matthijs08

2 maanden geleden - Schandalig dat Disneyland parijs hier niks mee doet, en dit gewoon negeert 😡😡😡🤬🤬🤬 Lekker voor mensen met een abonnement die er gewoon niet gebruik van kunnen maken waar ze wel voor betaald hebben, dit is voor mij de laatste keer dat ik een abonnement heb op disneyland, ik wou na mijn einddatum nog verlengen maar dat ga ik nu niet meer doen, dit is echt niet normaal als je niets doet met deze klacht. Ik zal ook deze klachten melden bij de media, heb bij een media kanaal best veel goede contacten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Disneyland Parijs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matthijs08