Mijn Klacht:
ik werk in schijndel ik heg gewoon als ik inde loods ben dat de verbinding beeindigd wordt.
ik vindt dat ik een slecht bereik heb.
ik heb al gebeld naar vodafoon maar die zouden een verbindings setje op sturen maar nog niets ontvangen duurt al 14 dagen.
gauw op zeggen die rotzooi.
Gewenste Oplossing:
Nooit.

