Klacht: slecht behandeling

op 29 juni 2017 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

hallo wij hebben op 9 juni een klacht gemeld bij onze verzekering maatschappij MEEUS deze heeft een expert gestuurd op 27-06 deze expert kwam van het bedrijf CED hij heet Leo Paans deze expert kwam en zat hier niet eens 5min enige wat hij zei als wij geen bonnen kunnen weerleggen zal hij zelf alles rustig moeten uitzoeken hij zou ons de middag van dinsdag 27-06 nog een rapport toesturen anders de volgende dag (28-06) ook op 28-06 kregen wij geen bericht wij zijn toen gaan bellen met de mobiele nummer die de heer Paans aan ons had gegeven geen reactie nie top de sms niet op de voicemail heden 29-06 nam de heer Paans contact op met ons en sprak toen weer oppervlakkig en gaf nauwelijks tot geen reactie op de vragen van ons wij hebben ced gebeld hier een melding over gemaakt omdat wij vandaag 29-06 te horen hebben gekregen ven de ced dat het rapport al bij hun ligt om richting meeus te gaan dit is buiten de afspraken om gebeurd de afspraak die de heer Paans met ons had gemaakt was op uiterlijk 28-06 ons het rapport toe te sturen en nu is dit niet gebeurd maar ligt wel al een rapport voor meeus wij hebben opnieuw contact gezocht met paans en kregen weer vage antwoorden wij willen graag duidelijkheid wij betalen een premie en willen in tijden zoals deze inbraak dus gewoon goed geholpen worden en niet afgescheept worden met loesje verhalen

ik ben te vreden als ik duidelijkheid krijg en CED transparanter is richting ons en deze expert eens aanspreken op de manier van praten want wij bellen ons krom om deze heer Paans aan de telefoon te krijgen en als je hem dan aan de telefoon heb zijn het vlugge gesprekken waar die je eigenlijk niks in vertelt en snel wilt ophangen hij maakt dan ook een zeer gehaaste gesprek ervan evenals dat hij bij ons kwam en hier weg ging zonder enige duidelijkheid te verschaffen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CED over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CED in behandeling genomen

Bericht van CED

4 maanden geleden - Geachte heer Baidjnath, Vervelend dat u de expertise op deze manier heeft ervaren. Wij zullen de zaak onderzoeken en u zo spoedig mogelijk hierover informeren. Met vriendelijke groet, CED

Alle klachten die gemeld zijn door sudhir