Klacht: Slecht behandeld als klant

op 24 juni 2017 over Vloer het zelf in de categorie Vloerbedekking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben echter voor 1168 euro aan vloeren gekocht waarbij toen gezegd werd dat hele pakken laminaat die over bleven retour mochten,
Echter vier hele pakken over,maar deze worden dus niet terug genomen omdat er nu maar twee weken tussen levering en retour mag zitten.
Het ergste vind ik nog dat ik door een medewerker als een hond behandeld ben.hij is blij dat ik geen klanten meebreng want hij vind dat ik en klanten die op mij lijken beter weg kunnen blijven.
Daarbij liep hij ook nog eens weg!!!
Dit alleen omdat ik beweerde dat ik niets af wist van een bepaald termijn tussen levering en retour brengen.
Als deze medewerker zichzelf zo opstelt ten opzichte van jullie klanten vrees ik het ergste voor vloerhetzelf Eindhoven

Gewenste Oplossing:

Als ik netjes als klant behandeld en te woord gestaan wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vloer het zelf

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vloer het zelf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbell