Klacht: Mondeling vrijblijvend beloofd – op papier aan order vast.

op 24 juli 2017 over Vloer het zelf in de categorie Vloerbedekking

Geachte heer/mevrouw,

December 2016 hebben mijn partner en ik het filiaal in Eindhoven bezocht.
Hier kwamen we precies de houten vloer tegen die we zochten.

We hebben een nieuwbouwwoning gekocht en wisten dat het nog even zou duren voordat die klaar was. Ons budget was ook nog niet duidelijk.
De man in Eindhoven gaf aan dat we het beste de vloer vrijblijvend vast konden zetten omdat de hout prijzen in 2017 zouden gaan stijgen.

Recent geleden hebben wij het filiaal in Eindhoven gebeld dat wij wegens budget de vloer niet kunnen afnemen. Hier gaf de man aan dat dit verplicht was terwijl er nooit een vaste prijs afgesproken is, ze de maten nog niet precies wisten alleen globaal en daarbij gaven ze het als tip maar was er toen mondeling toegelicht dat het vrijblijvend was dus alleen maar voordeel voor ons.

In onze ogen is het niet netjes dat het mondeling anders wordt toegelicht dan dat het echt is. Wij zouden de vloer graag hebben maar helaas is ons budget er op het moment niet na. Bij deze willen we graag een bevestiging ontvangen dat we niet verplicht zijn om de vloer af te nemen.

Joey van Liempd

Wanneer belofte nageleefd wordt. dit betekend concreet dat we niet vast zitten aan de afname van de vloer.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vloer het zelf

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vloer het zelf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joeyvanliempd