Klachten over Vloer het zelf

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Vloer het zelf en kunt u zien welke klachten Vloer het zelf reeds opgelost heeft. Mocht... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Vloerbedekking

0%
0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
1.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Geachte heer/mevrouw, December 2016 hebben mijn partner en ik het filiaal in Eindhoven bezocht. Hier kwamen we precies de houten vloer tegen die we zochten. We hebben een nieuwbouwwoning gekocht en wisten dat het nog even zou duren voordat die klaar was.... Lees meer

Slecht behandeld als klant

Klacht van op 24 juni 2017 over Vloer het zelf in de categorie Vloerbedekking

Wij hebben echter voor 1168 euro aan vloeren gekocht waarbij toen gezegd werd dat hele pakken laminaat die over bleven retour mochten, Echter vier hele pakken over,maar deze worden dus niet terug genomen omdat er nu maar twee weken tussen levering... Lees meer