Klacht: Slecht advies en afhandeling

op 09 juli 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Boxspring met sure topper op advies verkoper De Cruqiuis aangeschaft, kosten ruin 2300 euro. Duidelijk aangegeven bestaande
Rugklachten. Verkoper benadrukt 90 dagen omruilgarantie.
Na 14 dagen retour vanwege toe name rugklachten, met name de topper wordt als te zacht ervaren. Advies verkoper: wennen en nog 4 werken blijven proberen, verkoper benadrukt opnieuw de omruilgarantie.
Na 4 werken opnieuw retour, nog steeds ervaring te zacht even topper en last van rug.
Verkoper geeft als oplossing ander matras kosten 150 euro. Topper kan niet worden omgeruild. Dit is de eerste keer dat wordt benoemd!?
Omruilgarantie staat er op de deur, zonder dat dit erbij staat. Op onze vraag waar dit Dan staat omdat dit nog geen 1x is benoemd, zegt verkoper Maurice dat we de voorwaarden op de website maar goed moeten doorlezen.
Wij Noemen dit
MISLEIDING!!!
Geen enkele tegemoetkoming of andere oplossing is bespreekbaar. Klantenservice reageert niet op diverse emails. Telefonisch ook geen andere oplossing bespreekbaar.

Wanneer er een tegemoetkoming vanuit Swiss sense is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:18 geantwoord

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door buismus