Klacht: Slecht

op 23 april 2016 over Delifrance in de categorie Horeca

Hallo,

Gisteren hebben wij bij delifrance gegeten. Nadat wij daar zaten en ik er erg lang voor heb gereden,werden we geholpen. Helaas moesten wij al 3x herhalen wat wij wilden hebben,kan gebeuren maar zou eigenlijk niet moeten. Hebben ook erg lang moeten wachten.(hadden toen nog niks)Mijn beste vriend met wie ik daar was,kreeg erge rugpijn en kon niet meer Blijven zitten. Wij vroegen of we de broodjes mee mochten nemen geen probleem,gelukkig. Maar tot onze verbazing kregen we 2 X verkeerde broodjes mee,dus ik weer terug en uitgelegd wat we besteld hadden. Vervolgens na lange tijd wachten,alweer hadden we de juiste bestelling en meerder we terug naar huis,om het daar op te gaan eten. Maken we de zakjes open en wat we daar aantroffen was echt belachelijk. De broodjes waren amper belegd en misten de ingrediënten. Waardoor wij het allebei hebben weggegooid. We misten bij een broodje gerookte zalm met roomkaas de roomkaas en er lag een half plakje zalm op de rest van het broodje dus alleen maar sla. En bij de gezond idem dito. Dit kan toch echt niet en ben echt boos. Nu hebben we hier een hoop geld aan uit gegeven maar eigenlijk niks gegeten.

Ik ben tevreden als wij of ons geld terug krijgen of dat we een keer 2 gratis broodjes kunnen komen eten

Reactie van de melder van de klacht Bianca aalderink

10 maanden geleden - helaas nog geen reactie gehad!

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca aalderink