Klacht: Slec het provider superspijt voor overstap

op 31 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Goededag,

Ik ben een zeer boze teleurgestelde nieuwe klant van jullie. Ik probeer nou al 3 maanden of langer werkende diensten van jullie te krijgen. Ik heb meerdere malen gebeld en wordt meerdere malen niet serieus genomen en geholpen. En als klap op de vuurpijl zie ik nu een rekening van 489 open staan die jullie eraf gaan halen. Het zou andersom moeten ikn dat ik dat bedrag ter compensatie van jullie krijg. Ik zit nu al 2 maanden zonder werkende diensten van jullie. Ik heb nou al 80 x mijn verhaal moeten doen. Ik ben overgestapt en de service die ik ontvang noem ik geen service. Ik ga geen enkele cent aan jullie betalen en heb ook helemaal geen machtiging gegeven dat er wat van mij rekening afgetrokken mag worden.

Hier nogmaals weer mijn verhaal:

De eerste monteur die langs kwam beweerde dat er geen stopcontact in de meterkast was en dat ik per direct 50 euro moest voldoen. Ik heb gezegd dat ik dit zelf ging regelen en een nieuwe afspraak wilde.

Ik was tijdelijk niet bereikbaar vanwege bezoek naar het buitenland voor werk. Toen ik terug kwam kreeg ik ineens een brief waarin stond dat ik had opgezegd en dat ik gelijk 390 euro moest voldoen wat niet klopte. Ik heb gelijk gebeld. Ik had nooit opgezegd ik wilde simpelweg overstappen naar Vodafone thuis. Er werd aan de telefoon gezegd dat het werd opgelost en er is gelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor de monteur nadat ik ontdekte dat ik wel een stopcontact heb in mijn meterkast. Dus de 1e monteur was incapabel om dat te zien.

In diezelfde week kreeg ik een mail dat de overstapservice niet was gelukt van jullie kant en dat ik zelf mijn ziggo moest opezeggen. Dat heb ik op 26 juli gedaan en in dezelfde mail stond dat de kosten voor die extra opzegtermijn door jullie vergoed zouden worden.

Toen de tweede monteur kwam zei hij dat alles werkte en oke was. Eenmaal weg zelf geprobeerd om op internet te komen en dat lukte niet. Volgende dag weer gebeld naar de klantenservice en er werd beweerd dat er een probleem was met de verbinding en dit zsm opgelost zou worden en tot die tijd maar mijn ziggo internet moest gebruiken.

Prima, een week later krijg ik inene een tweede modum opgestuurd terwijl er al 1 is geïnstalleerd door jullie monteur. En nog steeds geen werkend internet met het eerste modum.

Toen kreeg ik weer dezelfde brief met nog een keer het bedrag van 390 waarin stond dat ik heb opgezegd wat ik nogmaals niet heb gedaan. Ik heb weer gelijk gebeld en weer worden er allerlei valse beloftes van jullie kant gedaan. En nu moet ik weer een mail krijgen van jullie met dit belachelijke bedrag die nergens op slaat om iets wat ik niet heb gedaan.

Nu vorige week 26 augustus is mijn ziggo internet gestopt en nu zit ik nog steeds te wachten op werkende diensten van jullie kant. Ik heb nu al meerdere keren gebeld en wordt meerdere keren van het kasthe naar het muurtje gestuurd. Er werd mijntot 2x toe geadviseerd het andere modum te proberen dit werkt niet. Er word geen monteur gestuurd en ik weet voor de rest niet wat de status is van mijn internet wat het nog steeds niet doet.

Zo ga je niet met klanten om, vooral niet een nieuw overgestapte klant. Ik heb dus vanaf moment 1 alleen maar problemen met jullie diensten gehad en dus ooit een werkend product gehad. Jullie houden je niet aan je eigen contract. Dus ik vind het nogal bijzonder dat jullie me wel kunnen vinden voor een ZEER ONTERECHTE rekening van 489 euro die ik dus niet ga betalen. Maar mij niet normaal kunne helpen met een spoed erachter dat ik een keer werkend internet heb. Ik maak alleen maar extra kosten door dit probleem. Ik moet ergens naartoe om te kunnen internetten en dat heb ik nodig voor mijn werk. Ik kan mijn werk niet thuis ten alle tijden doen door jullie onkunde. En mijn telefoon internetkosten worden alleen maar hoger.

Ik heb maandag voor de zoveelste keer gebeld en heb met meneer Marco Bos gesproken en daarvoor met zoveel andere incapabele collega’s die mij niet normaal te woord staan en mij helpen met een oplossing. Ik zou vandaag teruggebeld worden door meneer Marco Bos maar ipv een belletje met goed nieuws krijg ik een belachelijk mailtje met een bedrag die open staat die van geen kant klopt.

Wanneer wordt ik een keer normaal geholpen???? Ik heb ontzettende spijt dat ik een klant van zo’n slecht bedrijf ben geworden waar ik totaal niet serieus wordt genomen.

Ik hoor graag zo snel mogelijk een passende oplossing en verwacht dat het openstaande bedrag wordt weggehaald en mijn onkosten voor de extra maand ziggo zoals jullie zelf hebben beloofd worden vergoed. En daarbij de rest van mijn onkosten door jullie toedoen.

Met zeer ontstemde en gefrustreerde groet,

Ruby Tahnee Boeyink

Als de kosten worden vergoed en mijn internet een keer werkt naar toebehoren

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CocoMomo1212