Klacht: Slachtoffer van SMS dienst

op 13 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn dochter heeft met haar mobiele telefoon voor € 612,90 kosten ‘gemaakt’ vanwege een zogenaamd abonnement op een sms-dienst. Bij navraag bij Tele2, bleek dat dit om het bedrijf Cructiq zou gaan. Mijn dochter heeft zich nooit bij deze SMS-dienst aangemeld en zelfs nog nooit een SMS van hen ontvangen.
Dit is ook bevestigd door Tele2. Tele2 schuift verantwoordelijkheid voor terugbetaling af.
(Ik heb hier reeds vele telefoontjes naar de klantenservice van Tele2 voor moeten plegen. Helaas is Tele2 niet rechtstreeks per mail bereikbaar, wat veel onnodige tijd kost.)

Graag op korte termijn het volledige bedrag terugstorten, ofwel door Tele2, ofwel door Cructiq.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Merel2016

1 jaar geleden - Tele2 verschuilt zich achter algemene voorwaarden, geeft als 'bewijs' van zgn abonnering op sms-dienst een excel-sheet, en verwijst naar Cructiq AG. In de mail die ik ontving van Tele2 stond het volgende: "We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant blijft. We houden contact." Ik ben erg benieuwd welke actie Tele2 onderneemt om mij als klant te behouden!

Alle klachten die gemeld zijn door Merel2016