Klacht: slachtoffer van SMS-dienst

op 26 mei 2016 over Cructiq AG in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft met haar mobiele telefoon voor € 612,90 kosten ‘gemaakt’ vanwege een zogenaamd abonnement op een sms-dienst. Bij navraag bij Tele2, bleek dat dit om het bedrijf Cructiq AG zou gaan. Mijn dochter heeft zich nooit bij deze SMS-dienst aangemeld en zelfs nog nooit een SMS van hen ontvangen. Als zgn ‘bewijs’ heeft Cructiq een excel-sheet aan Tele2 gestuurd, wat ik als bewijs niet afdoende vind. Daarnaast heeft mijn dochter zoals gezegd nooit een product of dienst van Cruqtiq ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Volledige retournering van het door Cructiq geinde bedrag, te weten euro 612,90.

Alle klachten die gemeld zijn door Merel2016