Klacht: Account frozen zonder melding en na het opsturen van de documenten al een week niks gehoord

Amsterdammed op 14 maart 2024 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik vorig jaar al gevraagd werd om een proof of adres te sturen en id bewijs met selfie heb ik deze procedure weer overgaan. Inmiddels 6 dagen later nog niks van Skrill vernomen. Heel klant onvriendelijk bedrijf..

Gewenste Oplossing:

Verificatie van mijn account en betere communicatie

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over skrill
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

Reactie van de melder van de klacht Amsterdammed

8 maanden geleden - Waardeloos

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amsterdammed