Klacht: Misleidende verkoop en slordige klantenservice

EliseTerB op 08 mei 2019 over Skihut.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Vorige week heb ik bij de Skihut een Parajumpers Geena Girl maat M besteld. Tot mijn grote verbazing kreeg ik twee dagen later een Y-M binnen. Dit vond ik nogal raar. Nergens op de site stond aangegeven dat dit een kindermodel is. Ik had dan ook geen kindermodel verwacht. Ik besloot toen om even te bellen naar de klantenservice. Ik werd ontzettend slecht geholpen. Het enige wat deze mevrouw mij vertelde is dat het mijn eigen schuld was en dat ik het aan de prijs had moeten zien. Ook zou er in de beschrijving staan dat het om een meisjes collectie gaat. Dat vond ik een erg rare opmerking. Er stond nergens duidelijk beschreven dat als ik een maat M bestel, dat ik een kinderjas zou binnenkrijgen. Ik vind dat deze mevrouw mij absoluut NIET als een klant heeft behandeld. Erg slordig. Nog steeds zit ik nu met een maat Y-M terwijl ik toch echt op de site een M heb besteld. Nogmaals; er stond nergens beschreven dat dit een kinderjas zou zijn.

Ik ben zeer ontevreden. De klantenservice behandeld mij uiterst slecht en geeft mij de schuld van deze fout, terwijl er ook werd gezegd dat klanten vaker deze fout maken. Volgens mij is het dan toch echt de fout van de Skihut en niet die van mij en de andere klanten. Ik had verwacht dat ik geholpen zou worden door de klantenservice en dat er een oplossing klaar zou liggen. Ik moet nu zelf de verzendkosten betalen en ik heb ook niet de jas gekregen die ik heb besteld in de sale voor 180 euro. Echt erg slordig. Ik had verwacht dat de verzendkosten gedekt zouden worden en ik een kortingscode zou krijgen voor een Parajumpers jas die wel in maat M geleverd wordt, zoals ik deze ook besteld heb. Ik ben het vertrouwen in de Skihut hierdoor volledig kwijtgeraakt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Skihut.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EliseTerB