Mijn Klacht:
Wat ik nou heb meegemaakt…ik heb vorige week online een voertuig gehuurd bij Sixt. De kosten zijn netjes betaald via creditcard. Ik had een luxe klasse voertuig gereserveerd voor een speciale gelegenheid. Ik zou de auto morgenochtend ophalen. Krijg ik vanmiddag 13.00 een telefoontje van Sixt….waarbij er werd vermeld dat ze geen auto meer op voorraad hebben van aangevraagde klasse voor morgenochtend. Let op…ik word niet eens 24 uur voor ophaaltijdstip gebeld…gek genoeg konden ze mij ook geen upgrade geven…want blijkbaar hadden ze ook geen hoger klasse voertuig op voorraad. Nou heb ik vanmiddag een halve dag vrij moeten nemen om z.s.m. een ander voertuig te zoeken (terwijl ik een cursus aan het volgen was waar ook nog eens flink voor betaald is). Helaas heb ik niets kunnen vinden vandaag. Waarschijnlijk moet ik morgenochtend ook vrij nemen om op zoek te gaan naar een ander huurauto. Al met al vind ik dit SCHANDALIG van zo’n groot bedrijf als sixt. Hiernaast heb ik dus extra kosten meegekregen van:1) telefoonkosten, omdat ik tig bedrijven heb moeten bellen tijdens mijn zoektocht2) vrij heb moeten nemen3) mijn cursus niet af heb kunnen maken
Gewenste Oplossing:
Er werd als een oplossing een kleiner voertuig aangeboden wat ook nog eens een stationcar was. Dit voertuig is absoluut niet geschikt voor de geplande gelegenheid. Er werd mij door Sixt geadviseerd dat ik maar bij de concurrent moest gaan kijken.
