Klacht: site niet te vinden

op 24 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 25 juli 2016 om 07:30 geantwoord

Geachte heer mevrouw De Boer,

Wat leuk om te horen dat u mee wilt doen met de actie. Het is echter vervelend dat u de website niet kunt vinden waar u de code kunt activeren. De actie loopt inderdaad t/m 31 augustus 2016.

Bij deze geef ik u alsnog het juiste adres waar u de code kunt activeren: www.zomerseprijzen.nl

Ik hoop dat het u hiermee lukt. Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u ook contact opnemen met de Klantenservice. Wij zijn iedere werkdag tussen 09.00 uur 21.00 uur en in het weekend tussen 10.00 en 17.00 uur bereikbaar op dit gratis nummer: 0800 - 02 31 303.

Ik hoop hiermee iets voor u te hebben opgehelderd en ik wens u veel geluk met uw deelname.

B. de Snoo
Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
De Nederlandse Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.
De Nederlandse Staatsloterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Alle klachten die gemeld zijn door Fokje Boer