Klacht: Sinterklaas cadeau is er met kerst nog niet

op 23 december 2017 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

Ik heb een cadeautje gekocht voor mijn baby en dat zou 8 december geleverd worden. Ik heb het nu nog niet binnen. Het sinterklaascadeau kan ik nu met kerst nog niet geven. Verder neemt men mij totaal niet serieus. 3 keer gebeld. Eerste keer werd gezegd dat het artikel wel aan vtwonen was geleverd maar dat zij het nog niet hadden uitgeleverd. De 2e en 3e keer zou ik hoe dan ook een mail met info ontvangen die mail heb ik niet gekregen. Als ik het artikel nu ergens anders bestel heb ik het ook niet voor kerst.

Leer hier van. communiceer met je klant. Verkoop niet iets wat je niet kunt leveren. Neem een vraag serieus. Zeg niet dat je mailt en doe het vervolgens niet. Verkort de wachttijd van een kwartier aan de telefoon. Zorg alsnog dat ik heb maandag in huis heb, stuur maar iemand langs of zeg waar ik het pakketje kan afhalen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VTwonen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VTwonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mto85