Klacht: Sinds vrijdag geen tel, internet tv in gedeelten dorp

op 14 juni 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sinds vrijdag ochtend ligt bij mij in het dorp de glasvezel eruit. Ik dacht dat ik de enige was . Eerst zelf alles geprobeerd. Zaterdag kwam ik er achter dat in een straat bij mij achter de hele straat niets had. Mijn buren naast mij en aan de overkant hebben wel gewoon internet en alles. Zaterdag gebeld omdat er ook oudere mensen in het dorp wonen die geen mobiel hebben en telefonisch afgesloten waren. Ik en meerdere mensen ook ZZP vinden het schandalig dat KPN dan niet meteen een monteur sturen. Ze hadden meerdere meldingen gehad en bij iedereen was een monteur in gepland. ??? Dat sluit je toch samen. Na een klacht daarover kreeg iedereen opeens een bericht dat bij iedereen de monteur was afgezegd. Nu moeten wij wachten tot dinsdag 18 uur en hopen ze het opgelost te hebben.
We zitten in een dorp wat 25 min van het ziekenhuis af is. Mensen kunnen hun gewone telefoon niet gebruiken. Zzp kunnen niet op hun computer. Tv ligt eruit.
Slechte zaak. En 100 GB voor 1 week helpt niet. Als je geen KPN mobiel hebt krijg je niets ook al heb je alles in 1 van KPN.
De 4G internet KPN gisteren avond was zo slecht op de telefoon dat voetbal kijken niet te doen was met casten.

Dit is mensen in gevaar brengen. Omdat evt zorg op tijd in gevaar komt

Als KPN dit soort zaken meteen oppakt. Beter kijkt dat als er meerdere meldingen zijn dat meteen samen voegen. In ieder geval er voor zorgen dat er meteen telefonisch bereikbaarheid is. En er niet vanuit gaan dat iedereen maar een mobiel heeft.
Bereikbaar blijven en niet dat je via de klantenservice omdat er een probleem is gewoon niet meer door verbonden wordt maar een bandje krijgt.
Compensatie ook voor mensen die geen mobiel internet hebben van KPN.
Dat KPN de rekening van de mensen met een aansluiting verlagen voor 1 week.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joze7