Klacht: Sinds start abbo datum kan ik niet bellen / SMS of internetten

op 06 september 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Het zou heel simpel gaan…
Op 29 augustus verlies ik verbinding met mijn oude provider (T-Mobile) en op dat moment moet ik me nieuwe SIM kaart van Simpel in me toestel doen, de rest zou van zelf gegaan.

Ondertussen ben ik al 4 dagen aan het wachten tot ik kan bellen / SMS en internetten.

Ik heb wel verbinding met simpel en zie ook 3G staan maar kan er zo weinig mee…

Ik heb 2x met de klantenservice gebeld, ze zouden het door zetten naar het “technisch” team, ze konden me ook niet zeggen wanneer het opgelost is.

Ik ben ondertussen 4 dagen aan het betalen voor een service wat ze mij beloofd hebben maar niet kunnen leveren.

Geld compensatie voor de dagen dat ik geen gebruik van Simpel netwerk kan maken en dat het opgelost wordt zodat ik kan bellen internetten en smsen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 06 september 2016 om 11:17 geantwoord

Beste meneer Voorjans,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend om te lezen dat het niet lukte om gebruik te maken van uw Simpel abonnement.

Ik heb het voor u nagekeken en ik zie dat de technische dienst wat aanpast had, waardoor het abonnement nu wel gebruikt moet kunnen worden.
Ik ga er daarom vanuit dat uw probleem inmiddels opgelost is.

Daarnaast zie ik dat mijn collega al de helft van uw abonnementskosten heeft gecrediteerd. Dit betekend dat dit niet in rekening gebracht zal worden op uw volgende factuur.

Indien u toch nog vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Mrniceone