Klacht: sinds 5 september een keuken gekregen maar de oven doet het niet vanaf eerste dag

op 19 september 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

de AEG oven doet het vanaf de eerste dag niet.
Er is een keer een monteur bij ons geweest. Hij heeft een element vervangen maar de oven doet het nog steeds niet.

ik heb tot nu toe 10 keer achteraan gebeld en ik krijg steeds geen antwoord.

in de mail van Brugman klantenservice staat dat als de eerste keer (na vervanging element) niet helpt dan gaan we kijken naar de volgende actie.

en ik heb duidelijk aangegeven dat tweede kans bij ons niet mogelijk is door te weinig tijd om vrij te nemen voor een monteur en geen vertrouwen in het apparaat die te heet wordt zelfs na reparatie.
wij hebben de oven niet gebruikt en zien het niet als onze oven.

er werd mij telefonisch verteld (door mevrouw van Meurs) dat na de eerste keer wordt het apparaat vervangen als hij nog steeds niet werkt.

ik heb een kans gegeven en heb geen tijd om steeds thuis te zitten voor een monteur die weer langs komt voor iets die ik NIET veroorzaakt heb.

Wij worden tevreden als de oven wordt vervangen.

of als Brugman ons aankoopbedrag van de oven terug geeft dan kunnen wij zelf een (goed werkende) oven kopen

als ik het bij media markt had gekocht dan hadden ze het nu gelijk omgeruild voor een oven die werkt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 20 september 2017 om 17:32 geantwoord

Beste meneer Jabar-Gely,

Wij begrijpen dat de situatie uiterst vervelend voor u is. Echter moeten we u mededelen dat we bij ons standpunt blijven zoals we dat aan u gemeld en uitgelegd hebben in de mail van afgelopen 13 september. Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren.

Bas - Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 20 september 2017 om 20:55 geantwoord

Beste Bas,

Het is ook balen dat na een half uur telefonische discussie wordt mij verteld dat wij de monteur 1 keer z'n werk moesten laten doen en als dat niet helpt dan gaan jullie kijken voor de vervanging van de oven.
Hoop dat jullie het gesprek hebben opgenomen. Dan kunt u dat ook terug luisteren en misschien u medewerkster aanspreken.
Wij willen een oven die gewoon werkt meer niet. Hoe moeilijk kan dat zijn!???
Mvg
Gely