Klacht: Sinds 24 mei vaatwasser stuk. Nog steeds geen reactie Electrolux

op 15 juni 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 24 mei 2016 is onze vaatwasser stuk gegaan. Voor de 6 de maal op 2 jaar tijd. Electrolux is komen kijken op 30 mei en gingen overgaan tot omruiling. Tot heden nog steeds niets gehoord van die firma. Zelf al 3 maal contact opgenomen maar kunnen ze of WILLEN ze me niet helpen. Ook reeds brief opgesteld die we zullen toezenden aan het Laatste Nieuws over heel dit verhaal. 6 maal stuk op 2 jaar tijd. Allemaal tijd en verlof moeten insteken en dat om een toestel dat niet deugd. Als je vraagt voor compensatie dan lachen ze u vierkant uit.
Mooie firma. Ben ook heel wat klanten aan het opzoeken via internet om 1 grote dossier op te starten tegen Eelctrolux. Dit moet stoppen.

Als ik een vaatwasser krijg die niet om de 5 botten kapot gaat en onze keuken onder water zet en dat er een vergoeding komt voor al die miserie en tijd die er momenteel al mee gepaard is gedaan.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 15 juni 2016 om 13:51 geantwoord

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de geboden service. Aangezien u woonachtig bent in Belgie, zullen wij uw klacht doorsturen naar onze collega's aldaar. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Nikki
AEG Webteam

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

Tevens zijn wij telefonisch te bereiken tijdens kantoortijden op 0172-468 172.

Reactie van de melder van de klacht cliffke99

11 maanden geleden - Ok bedankt. Zeer veel verschil in vriendelijkheid en service moet ik zeggen. Van nederland uit krijg ik onmiddelijk iemand te horen van Electrolux en hier in Belgie doen ze nog geen moeite om de klanten terug te contacteren. Bedankt Electrolux NEDERLAND.

Alle klachten die gemeld zijn door cliffke99