Klacht: wachtwoord wijzigen lukt niet

biancavanewijk op 15 januari 2013 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al diverse malen geprobeerd wachtwoord te wijzigen omdat ik deze vergeten ben, ik stuur mijn gebruikersnaam in (deze werkt wel meteen na aanvraag en komt in inbox terecht) en krijg vervolgens nooit een tijdelijk wachtwoord, ook niet na lang wachten tot de mail er is,
al diverse malen geprobeerd maar de mail met (tijdelijk) wachtwoord blijft uit.
ook niet in ongewenste mailbox.
wat nu ?
hoe krijg ik nu een tijdelijk wachtwoord zodat ik voorruit kan ?

ik lees op diverse fora al dat ik niet de enige ben het probleem bij Simpel, Simpel is niet echt Simpel met dit soort zaken, erg frustrerend allemaal en niet aan te bevelen op deze manier

Gewenste Oplossing:

zo snel mogelijk weer kunnen inloggen en zaken regelen en mijn abonnement kunnen aanpassen en zo snel mogelijk opzeggen, kan nu niks meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 04 maart 2013 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mocht u nog niet kunnen inloggen hoor ik het graag, dan ga ik met spoed op zoek naar een oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door