Mijn Klacht:
Begin Januari hoorde ik van mijn dochter die een pre paid kaart heeft van Simpel dat haar bel tegoed op was. Dit bevreemde mij want dit was redelijk recent opgewaardeert. Kijkend op de internetsite bij de account die ik voor haar had aangemaakt bleek dat 6 euro aan tegoed niet verbruikt was maar wel verdwenen was. Dit heb ik direct aangegeven bij Simpel, men moest dit gaan uitzoeken via de technische dienst want het ging om een pre paid kaart. Vervolgens ben ik na nogmaals opgewaardeert te hebben de hele zaak eens gaan na rekenen. Er was in totaal 70euro aan beltegoed geweest en voor ongeveer 52euro verbruikt maar het tegoed is 0 euro. Dus weer contact gehad met Simpel, we zoeken het uit meneer. Klacht in gediend via het web formulier met een termijn waarin in ik een antwoord eiste, geen antwoord gekregen. Weer meermaals contact gehad telefonisch met Simpel, doorverbonden met andere mensen. Die vervolgens het ferme woorden vinden als ik zeg dat ik het diefstal vind dat er 18 euro verdwenen is aan beltegoed waarvan niemand kan vertellen waaraan. Vervolgens moet ik voor de technische dienst aanleveren op welke data en welke bedragen op gewaardeerd is en wat het verbruik is. Wederom beloofd Simpel het uit te zoeken en contact op te nemen. Hetgeen tot dit moment nog steeds niet gebeurt is.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat jullie eindelijk eens het fatsoen hebben om contact op te nemen en mij te vertellen waar die vermiste 18 euro aan beltegoed heen is. En niet we zoeken het uit en vervolgens laten we doodleuk niks meer horen. Ik vind het niet meer dan billijk dat na 5 maanden ik eindelijk eens een antwoord krijg op mijn vraag.
