Klacht: waar is mijn dochters verdwenen pre paid beltegoed?

user-1353960 op 01 juni 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin Januari hoorde ik van mijn dochter die een pre paid kaart heeft van Simpel dat haar bel tegoed op was. Dit bevreemde mij want dit was redelijk recent opgewaardeert. Kijkend op de internetsite bij de account die ik voor haar had aangemaakt bleek dat 6 euro aan tegoed niet verbruikt was maar wel verdwenen was. Dit heb ik direct aangegeven bij Simpel, men moest dit gaan uitzoeken via de technische dienst want het ging om een pre paid kaart. Vervolgens ben ik na nogmaals opgewaardeert te hebben de hele zaak eens gaan na rekenen. Er was in totaal 70euro aan beltegoed geweest en voor ongeveer 52euro verbruikt maar het tegoed is 0 euro. Dus weer contact gehad met Simpel, we zoeken het uit meneer. Klacht in gediend via het web formulier met een termijn waarin in ik een antwoord eiste, geen antwoord gekregen. Weer meermaals contact gehad telefonisch met Simpel, doorverbonden met andere mensen. Die vervolgens het ferme woorden vinden als ik zeg dat ik het diefstal vind dat er 18 euro verdwenen is aan beltegoed waarvan niemand kan vertellen waaraan. Vervolgens moet ik voor de technische dienst aanleveren op welke data en welke bedragen op gewaardeerd is en wat het verbruik is. Wederom beloofd Simpel het uit te zoeken en contact op te nemen. Hetgeen tot dit moment nog steeds niet gebeurt is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat jullie eindelijk eens het fatsoen hebben om contact op te nemen en mij te vertellen waar die vermiste 18 euro aan beltegoed heen is. En niet we zoeken het uit en vervolgens laten we doodleuk niks meer horen. Ik vind het niet meer dan billijk dat na 5 maanden ik eindelijk eens een antwoord krijg op mijn vraag.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

7 jaren geleden - Beste heer van Dinther, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u na 5 maanden nog geen verklaring heeft mogen vernemen wat er is gebeurd met het resterende beltegoed van uw dochter. Ik heb begrepen dat u contact heeft gehad met mijn collega Rowena. Zij heeft aangegeven uw melding verder in behandeling te zullen nemen en zal zo spoedig meogelijk contact met u opnemen zodra zij een update heeft. Met vriendelijke groet, Stefan Simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 02 juni 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Dinther,

Naar aanleiding van het eerdere contact met mijn collega's Stefan en Rowena horen wij graag van u of u inmiddels meer duidelijkheid is verschaft. Ook hoor ik graag of uw melding al dan niet naar behoren is opgelost, zodat wij uw melding kunnen sluiten.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Casper

Simpel

user-1353960

Heeft op 07 juni 2017 om 12:30 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Er is nog helemaal geen oplossing geboden! Men komt met een niet plausibel verhaal over mogelijk ontvangen betaalde sms'jes die ik dan niet kan zien. Ook niet op de telefoon van mijn dochter, hier is het verweer : Ja maar die kan ze gewist hebben. Ja maar aan de andere kant kunnen jullie ook iets uit je duim zuigen onder het mom van u kunt ze niet inzien. Inmiddels heb ik omdat mijn dochter bereikbaar moest zijn weer eens 10 euro opgewaardeerd hiervan heeft ze 0,59euro verbruikt, een tegoed van 0,51euro en de overige 9euro zijn weer spoorloos verdwenen. Ik wil dat jullie de inmiddels bijna 28euro restitueren en mij niet de hele tijd aan het lijntje blijven houden. Inmiddels heb ik meer dan genoeg geduld gehad met Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door