Mijn Klacht:
Ik was geschokt toen ik vandaag hoorde dat er volgens Simpel 2000MB was uitgegeven gedurende 4 dagen van 12 tot 16 februari. Ik heb de mobiel de afgelopen 4 dagen niet zo lang gebruikt voor 2000 MB, dit is niet realistisch. er is een fout opgetreden in hun systeem, omdat ik er zeker van ben dat ze mobiel niet zo lang hebben gebruikt. Ik vroeg hen om dit te verifiëren, omdat ze altijd toenemen om klanten een grotere bundel te laten krijgen. Dit is bewust een verhoogd aantal. Anders moet ik mijn abonnement bij Simpel afsluiten. Ik had geen tijd om het zo snel uit te geven.
Ik ben erg overstuur en dien een klacht in, omdat het niet aardig is om dat tegen de klant te doen om hem een hoger abonnement te laten nemen. Ik heb hulp nodig om dit op te lossen
Gewenste Oplossing:
Wanneer ze hun fout zullen corrigeren en mijn mobiele internetuitgaven in mijn account in hun systeem zullen bijwerken, omdat het verkeerd is dat er in 4 dagen 2000 MB is gebruikt.