Mijn Klacht:
Ten eerste is er geen mogelijkheid anders dan deze om een klacht in te dienen bij Simpel.
Ik heb twee abonnementen bij Simpel. In het begin was er al een probleem met de via via korting. Hiervoor heb ik meerdere keren moeten bellen. Nu ben ik met een nummer door de internet bundel heen waarop ik mijn data uit heb gezet. Toen ik online ging kijken stond er dat ik nieuwe mb’s had en dat ik over 28 dagen een nieuwe bundel zou krijgen. Daarom heb ik mijn internet vanochtend aangezet. Vervolgens krijg ik begin van de avond een sms en mail waarin staat dat ik 40€ aan extra kosten heb op een abonnement van 11€. Ik bel naar Simpel en krijg te horen dat ik geen account heb dus ik moet later terugbellen. Ik maak weer een account aan, bel terug en binnen 5 minuten wordt de verbinding verbroken. Dan bel ik weer terug en vervolgens krijg ik te horen dat ik al op 50€ zit terwijl ik mijn internet na sms weer uit heb gezet. Het enige wat er gedaan kon worden is 50% vergoeden. Door slechte communicatie en het verkeerd doorsturen van de mail zit ik nu met een rekening van 25€ en op mijn andere abonnement staat nog meer dan genoeg internet. Er wordt niet gekeken naar een oplossing. Zodra het abonnement is afgelopen stop ik met Simpel want hier is niks simpels aan. Het is enorm tijdrovend en uiteindelijk duurkoop.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het totaal aan 'extra kosten' wordt kwijtgescholden. Eventueel kunnen de mb's van de andere telefoon het verschil opvullen gezien daar meer dan genoeg op staat.
