Klacht: Over bundel gegaan, planfond aanstaan maar geen bericht ontvangen

op 15 april 2019 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal maandelijks extra voor het plafond. Vorige maand over mijn bundel heen gegaan, geen sms gehad hierover. Dit is door de klantenservice bevestigd. Vorige week contact met ze gehad, ik zou teruggebeld worden, inmiddels een week verder zonder enig bericht.

Gewenste Oplossing:

Overschreden kosten niet incasseren, indien ik het sms bericht over het plafond had gehad had ik deze kosten nooit gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 15 april 2019 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 april 2019 om 09:10 geantwoord

Hoe heb ik moeten weten dat ik aan mij plafond zat, terwijl ik geen bericht van jullie heb ontvangen. Dit staat echter wel in jullie voorwaarden en daar betaal ik dan ook voor. Wanneer ik dit bericht wel had ontvangen had ik immers nooit deze extra kosten gemaakt. Ik hoor graag een passende oplossing van jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door KK01