Klacht: Oud nummer in systeem hoge rekening

cdw81 op 04 september 2024 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mijn account stond mijn vorig nummer. Daar zijn waarschijnlijk berichten naar toe gegaan ivm buiten bundel.
Net gebeld hoe dit kan want dat heb ik immers nooit. Ik krijg normaliter een bericht en dan blijf ik alleen op wifi.
De enige coulance was 50% van de rekening af.
Al jaren klant. Nooit geen onverwachte hoge rekening.
De medewerker heeft mijn account aangepast. En daar kon ik het mee doen. Onvoorstelbaar.

Gewenste Oplossing:

Kwijtschelding rekening buiten bundel. Aangezien ik geen bericht heb ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 04 september 2024 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cdw81

Heeft op 05 september 2024 om 09:18 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is aangepast na dat ik gebeld had.

Alle klachten die gemeld zijn door cdw81