Klacht: opzeggen van een nog niet actief abonnement

graybear1 op 29 januari 2013 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

T.b.v. van alarmkiezer heb ik een Sim only abonnement afgesloten. Dat ging rap, binnen 2 dagen simkaart in huis. Deze dient geactiveerd te worden met behulp van een nog te ontvangen mailtje. Dat gaat gelijk al moeilijk en het wachtwoord wordt niet geaccepteerd, dus maar nieuwe aanvragen. Eindelijk na tig pogingen lukt het en moet je de activatiecode intypen.Daarna zou je volgens de site na 2 uur moeten kunnen bellen. Helaas, na 2, 5, 24 uur nog steeeds geen kiestoon. Bellen met klantenservice, betaald! daar wordt gezegd ” ik zie het al” u moet het toestel een paar keer aan- uit zetten om de kaart te activeren. Nou, mooi niks dus.Volgende dag maar weer bellen, zeggen ze, het duurt 24 uur. Ik wacht al 72 uur op een diesnt die wel betaald is maar niet verstrekt. De toon is gezet en de klantenservice, die mij met een kluitje het riet instuurde, verbreekt de verbinding omdat die onvriendelijk te woord gestaan is. Prima, ik stuur de Sim terug en eis mijn geld terug. Nu krijg ik een mail van deze onsimpele instantie die beweerd dat we een contract voor 2-jaar hebben. Hoezo contract, is dat niet iets tussen partijen die zich daar beide aan moeten houden? In dit geval ben ik de enige die zich daaraan gehouden heeft zonder dat ik gekregen heb waarvoor ik betaald heb. Mocht Simpel volgende maand toch automatisch afschrijven laat ik het geld terug boeken en zie wel wat er gebeurt.

Wees een kerel, stuur een brief met excuses en dat de opzeggng geaccepteerd is. Stort mijn betaalde geld, eur. 22,50 en Eur. 15,00 voor gemaakte kosten (bellen naar klantenservice) op mijn bankrekening en dan is de kous af.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door